Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.02.2010, 23:00
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.554
Perusasetus

tuommosta yleensä ajelee..

tuommosta välillä,kun pitää tuurata.

ja vanhus halus rueta ansaitulle levolle,,, nyt kauhoja tulee hitsattua siihen asti et tulee uus ajokki...

eli näkö piirissä muu liikenne ja maisemat ja nyt hitsaamo kauhoja näkyy+muuta...

Viimeksi muokannut tiku83 : 19.02.2010 22:33
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ oikeissa töissä MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2010 18:34
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Töissä on mahtavaa Ex_inkkari Chit-Chat 24 10.04.2005 21:29
Töissä väiteltyä ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 7 02.09.2004 16:18
Uudenvuoden yö töissä Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 3 01.01.2004 10:17


Sivu luotu: 21:43 (GMT +2).