Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 14.02.2010, 14:04
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Höh, kummallisen yksmielistä porukkaa Kait se sit on ruvettava Jeeppei katseleen. Enkä mä taida jaksaa mistään kaukaa hakee, kun täs 100- 200km säteellä mikkelistäkin tuntuu löytyvän useempia. Ja kuten sanottu, mä etin sellasta 90-luvun alkupuolen autoa, ne ei o enää missään hirmu hinnoissa, joten esim eestistä hakemalla tuskin älyttömiä säästöjä sais aikaseks? Toki sellanen hakureissu vois olla kiva seikkailu, mut, mä ole mitään seikkailija tyyppiä. Pöh tavallinen keski-äkäinen kanttura.
Vastaa lainaten
 

Luokat
jeep, tulpat


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty jeeppi HELLE O/M/V Ajoneuvot 4 04.05.2009 11:05
O: XJ Jeeppi vepele O/M/V Ajoneuvot 5 01.03.2007 13:54
"JEEPPI" hector Chit-Chat 7 06.12.2005 21:32
V-8 Jeeppi lepoantti Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 15:04
M:JEEPPI tapsa4x4 Chit-Chat 7 07.06.2005 21:12


Sivu luotu: 03:26 (GMT +2).