![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Höh, kummallisen yksmielistä porukkaa
Kait se sit on ruvettava Jeeppei katseleen. Enkä mä taida jaksaa mistään kaukaa hakee, kun täs 100- 200km säteellä mikkelistäkin tuntuu löytyvän useempia. Ja kuten sanottu, mä etin sellasta 90-luvun alkupuolen autoa, ne ei o enää missään hirmu hinnoissa, joten esim eestistä hakemalla tuskin älyttömiä säästöjä sais aikaseks? Toki sellanen hakureissu vois olla kiva seikkailu, mut, mä ole mitään seikkailija tyyppiä. Pöh tavallinen keski-äkäinen kanttura.
|
| Luokat |
| jeep, tulpat |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty jeeppi | HELLE | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 04.05.2009 11:05 |
| O: XJ Jeeppi | vepele | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 01.03.2007 13:54 |
| "JEEPPI" | hector | Chit-Chat | 7 | 06.12.2005 21:32 |
| V-8 Jeeppi | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2005 15:04 |
| M:JEEPPI | tapsa4x4 | Chit-Chat | 7 | 07.06.2005 21:12 |