![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
yläpäästähän tuo kuullostas tulevan. ei ainakaan näyttäs olevan missään halkeemia lohkossa. ei oo automaattisesti. ihan ite pitää säätää. öjynpaineista en osaa sanoa. varsinki tuo ääni kuumana tulee, kun oikein vedättää kunnolla.
eihä vaa runkolaakerit ois menny? eikös ne varsinki ääntä pidä vedätyksessä? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Startti nakuttaa tyhjää? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.02.2010 09:32 |
| Patrolli paukuttaa ja nakuttaa | Rolpatti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.05.2009 21:12 |
| Jeep KJ CRD nakuttaa | Kulttis | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.09.2008 20:55 |
| 454 nakuttaa | Yleiset | 1 | 15.06.2004 11:13 | |