Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 21.01.2010, 13:58
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Kaaviosta ei tietoa, mutta kahdella akulla alunperin ollut. 12V, eli rinnan kytketty. Startille ym virtasyöpöille virta kuskinpuolen akulta...enempää ei muistu mieleen.
LJ:hin aikanaan tajottiin kahta 95Ah akkua. Kun ostin auton, niin siinä oli kaksi 75Ah akkua.
En itse saanut selvyyttä minkä kokoiset ne tehtaalta tullessaan on olleet.
Maadoitukset, akunkengät ja muut kaapelit meni akkuja uusiessa uusiksi, joten laitoin motonetin hyllyltä kaksi 88Ah akkua kylmäkäynnistysvirran perusteella.

Minun autossa oli maadoitukset molemmilta akuilta erikseen runkoon, koriin ja moottorin lohkoon.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ 413 ja sähköt JC Tekniikka & Jutustelu 2 03.07.2009 22:40
BJ / HJ:n sähköt mikkohen Tekniikka & Jutustelu 2 24.02.2008 06:54
Sähköt Män! KuningasHytti Chit-Chat 8 29.10.2006 10:18
LJ/RJ sähköt Hippo Tekniikka & Jutustelu 5 16.01.2006 00:19
BJ-40 sähköt Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 5 18.10.2004 14:01


Sivu luotu: 00:08 (GMT +2).