![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kaaviosta ei tietoa, mutta kahdella akulla alunperin ollut. 12V, eli rinnan kytketty. Startille ym virtasyöpöille virta kuskinpuolen akulta...enempää ei muistu mieleen.
LJ:hin aikanaan tajottiin kahta 95Ah akkua. Kun ostin auton, niin siinä oli kaksi 75Ah akkua. En itse saanut selvyyttä minkä kokoiset ne tehtaalta tullessaan on olleet. Maadoitukset, akunkengät ja muut kaapelit meni akkuja uusiessa uusiksi, joten laitoin motonetin hyllyltä kaksi 88Ah akkua kylmäkäynnistysvirran perusteella. Minun autossa oli maadoitukset molemmilta akuilta erikseen runkoon, koriin ja moottorin lohkoon.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ 413 ja sähköt | JC | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.07.2009 22:40 |
BJ / HJ:n sähköt | mikkohen | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.02.2008 06:54 |
Sähköt Män! | KuningasHytti | Chit-Chat | 8 | 29.10.2006 10:18 |
LJ/RJ sähköt | Hippo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.01.2006 00:19 |
BJ-40 sähköt | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.10.2004 14:01 |