Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.01.2010, 22:59
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Kokemuksia palstalaisen kanssa tehdystä kaupan teosta

Eli myin PATROL GR:ää vuoden 2009 toukokuun alussa. Sitä en kuollaksenikaan muista että kumpi vaihtoa ehdotti mutta HILUXIA kuitenkin lähdin naapuri kylään katsomaan. Teimme vaihtokaupat parin seuraavan päivän sisällä JA TYHMÄ KUN OLIN en tehnyt erillistä luovaria autosta koska kaveri tuntui ihan luonikkaalta. TIEDÄN aina pitäisi tehdä myös se toinen paperi joten siitä ei tarvitse kuittailla!!! No varmaan kuukausi ennen officrossia tuli vakuutusyhtiöltä lasku Patrol gr vakuutuksista. Ei ollut jätkä laittanut autoaan omiin nimiinsä vaikka kuinka vannotti sen tekevänsä. Offirossissa sitten näin kyseisen kaverin ja pyysin häntä lähettämään postitse luovarin täytettynä hänen osaltaan. Hän myös sanoi laittaneensa auton nimilleen ja ''ihmetteli että miksi ei ole vakuutus katkennut'' Jätkästä ei kuulunu mitään ja asia unohtui minultakin koska lasku eksyi firman laskujen joukkoon ja se tuli maksettua.Asia oli unholassa kunnes tuli uusi lasku. Lähetin yyveetä kaverille ja pyysin laittamaan sen luovarin tulemaan 8.1.10 mennessä koska silloin oli uuden laskun eräpäivä. Ja ilmoitin samalla kohteliaasti ilmoittavani auton varastetuksi mikäli paperia ei näy.

Tässä laittamani yyvee:

Se GR:n luovari
Voisitko laittaa sen paperin tulemaan??? Muussa tapauksessa haen uuden ilmoitusosan ja ilmoitan auton varastetuksi. Odotan perjantaihin 8.1.09 asti.

Ja tässä vastaus siihen:

en ole muistanut laittaa sitä luovaria ja nyt ko noin rehvakkaasti huutelet ni laitan se aikasintaan 10.1.2010 ja sun päivämäärä on jo pikkusen vanha ja tiedoksesi että autoista voi itse tehdä luovarin myyty tuntemattomalle niitä minäkin teen jos joku ei hoida papereita odotan innolla että ensimmäinen kissalan poika tulee sanoo että gr varastettu ja puhelimesta tavoittaa p.

Ja asiaa törkeyksiäni sovittelin näin:

No empä niin rehvakkaasta tiedä mutta eipä ole miehestä kuulunut mitään niin pakko se jotain on uhitella... Jos ei perjantaihi mennes näy nii soittelen.. Nyt kun on toi puhelin nummerokin. No tarkoitin vuotta 2010. Mielummin niin että menee autot oikeille ihmisille.
On vaan tossa vakuutus lapussa 8päivä eräpäivä enkä enään niitä jaksas maksella.
Ja muista luovutus päivä oli 12.5.2009

P.S.Ei tartte heti vetää rantapalloa nenään.

Tämän jälkeen ei ole kaverista kuulunut mitään.

Mielestäni asiasta olen nyt kahdesti muistuttanut. Päätin vielä odottaa siihen kymmenenteen päivään kun niin REHVAKKAASTI SITÄ HUUDELTIIN mutta eipä näkynyt silloinkaan. Soittaa koitin eilen illalla mutta valitsemanne numero ei vastaa.

Olkoonpa homma miten tahansa niin minun myymä auto menee sen nimiin joka on sen ostanut eikä jää killumaan herra tuntemattomalle. Jos se on edes mahdollista. No sittenpä vielä vakuutus yhtiö lupasi palauttaa ns. liikaa maksetun osan minulle siitä päivästä joka on luovariin merkitty. Epäilen että ei mee läpi jos myyn sen herra tuntemattomalle yli puolivuotta sitten...

En ole uhkauksia vielä toteuttanut enkä välttämättä aio toteuttaakkaan MUTTA
nyt tämä herrasmies voisi laittaa minulle vaikka tekstarin että homma hoituu heti maanantaina JA TOSIAAN HOITAA SEN ASIAN HETI MAANANTAINA.

KAVERIN NIMIMERKKI JULKAISTAAN KESKIVIIKKONA 20.1.10 SIKÄLI MIKÄLI EI SITÄ LUOVARIA NÄY!! Ja voin luvata että maksan kirjekuoren, postimerkin ja a4 paperin hinnan seuraavaksi kun tapaamme!

Tässä numeroni jos se on päässyt hukkumaan 044viiva5185990

KYLLÄ VITUTTAA

Viimeksi muokannut suppe : 17.01.2010 11:38 Perustelu: Poistin puhelin numeron yksiyi suojan vuoksi
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko keneenkään palstalaisen vanha lantikka ic hilux Maasturiprojektit 3 02.09.2009 11:05
Päivän tulkinta karjapuskurin teosta? IsoA Tekniikka & Jutustelu 3 10.10.2007 17:16
kenelläkään kokemuksia vastaavan rakkineen teosta Tekniikka & Jutustelu 18 16.06.2007 15:44
Tarjouksia rangen kaarien teosta T.T.T O/M/V Muut 2 15.03.2007 06:12
joitakin kuvia vinssivaijereiden teosta jjtp Tekniikka & Jutustelu 44 28.10.2004 21:05

Sivu luotu: 17:54 (GMT +2).