![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
juu kiitos atte + kumppanit, hauskaa oli ja naurua piisas...
pieniä kalusto vaurioita temmekseltä takalyhty kun menee kylkimyyryy metsässä... eikä käänny metsässä eikä muuten maantielläkään ![]() ![]() ![]() ja pajerosta ahtoputki ja sitten se "vähän" työnti kankea putkesta jotta ei ollu siinä kohtaa enää valkea joulu! mutta verme saatiin korjattua peuhun korjaamolla lämmittimen vieressä... siitä kiitos jarkalle että pääsin rokki gorillan puikkoihin, on meinaan eto peli! tulee meinaan nuoruus meileen...wunderbaumit tuoksuu ja mylly ärjyy.... ja.... no joo!!!!!!!!!!!! ja aten meisseli on tökätty parruun.... ![]() voihan v###u! taidan olla pikku drinkin tarpeessa...![]() ![]() ![]() kiitos ja anteeks!!!!!!!!!
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |