![]() |
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ecklersin tai Mid American kuvastoissa oli/on? jotain C4 Corveten soitinpaikkaan sopivia soittimia. Oli muistaakseni Pionerin soitin. Mahtaisikohan johdotuskin olla ajateltu loppuunasti..
Jenkeissä myydään soittimiin sovituspalaa, jolla johdotuksen pitäisi olla helppo. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|