Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 03.09.2003, 22:24
ZR1 ZR1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.02.02
Sijainti: .
Viestit: 220
Perusasetus

Ecklersin tai Mid American kuvastoissa oli/on? jotain C4 Corveten soitinpaikkaan sopivia soittimia. Oli muistaakseni Pionerin soitin. Mahtaisikohan johdotuskin olla ajateltu loppuunasti..

Jenkeissä myydään soittimiin sovituspalaa, jolla johdotuksen pitäisi olla helppo.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:51 (GMT +2).