Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 30.12.2009, 18:06
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ISO-A Näytä viesti
Velipojalla tuossa pikku patukka rojekti ja sellasta alkoi miettiin et onkohan vapari sd33:a koneessa sama öljypumppu kuin turbo versiossa!?Arveli sellasta et riittääkö vakio pumpun tuotto kun laittaa suht isoilla öljykanavilla olevan turbon vai meneekö kierto liian väljäksi ja paine putoaa varsinkin tyhjäkäynnillä liian alas!... turbo on garretin gt 40!

Ja sit sellasta et mistäkähän löytys patukkaa sopiva sintteri kytkin joka pitäs varmasti vähintään +200hv:ssa ja mahdollisesti enemmänkin!!?
Minkälaisella syöttöpumpulla meinaatte saada gt40:sen hereille? Ja jos tosissaan tulee yli 200 heppainen pate niin laittakaahan raporttia kestävyydestä, kuten tiedätte niin on neljän runkolaakerin kone. Mullakin on hiukan piristetty pate ja ainakin se on vielä pysyny ehjänä.
Onko minkä ikäisestä tuo vaparin kone?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Patrol 3.3 turbo kytkin sarja Offijäbä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.06.2008 16:00
LJ.n öljypumppu Micco Tekniikka & Jutustelu 0 07.04.2008 06:56
Rangen öljypumppu Range-79 Tekniikka & Jutustelu 2 26.06.2006 04:27
Rover V8 öljypumppu Traveler Tekniikka & Jutustelu 0 13.05.2006 21:12
öljypumppu Vuosimallit 1968-1982 2 04.04.2003 03:01


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).