![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei kait siellä ole pantaa kuin pakilla, jota sitten ohjataan sillä accumulaattorilla? Mut oisko käyny niin perinteisesti, että low/rewerse cluchista ois karannu viimesetkin kitkapinnat, jos ei kerran liiku eteen eikä taakse. Mulla kävi noin yhelle th200r4:lle. th700:sta hävis muut, paitsi ykkönen ja pakki, sillon oli siitä seuraavasta pakasta kitkalevyt loppu.
Lodju pöydälle ja uus masterkitti sisään? Onhan sieltä voinu hajota vetolevy tai turbiini tai öljypumppu tai joku planeetta, mutta kyl sieltä ois jotain oireita tullu ja mekkalaa kuulunu... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
taas vw vaihteet jumissa | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.01.2009 22:15 |
sj410 vaihteet ja rutinat | tomima | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.11.2008 21:13 |
sj 410 vaihteet jumittaa apuva?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.10.2007 05:25 |
Cherokeesta katosi vaihteet! | Atello | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 10.04.2007 23:38 |
Rockyn vaihteet | kimblen | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 03.10.2006 12:44 |