Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.11.2009, 10:44
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kaipaamaan jää viel pitkiä xenoneita mut se hoituu kun joskus duunaan bjn normivaloihion bi-xenonit.
tää viesti oli 4os sivulla ja nyt mennäään jo 5os sivulla...

En nyt tiedä miten meinaat berttaa tehä bi-xenonit, mutta tässä oma kokemukseni. Asia voi tietty olla erilailla kun sulla varmaan pyöreet umpiot ja mulla kantikkaat.

Sen sanon että hiluxissa ollu parisen vuotta AMP bi senonit... mallia H4 siis... ja pitkiä niissä ei käytännössä ole,
nojoo kyllä se mittariston sinisestä merkkivalosta huomaa kun pitkät on päällä. Hilussa siriuksen kirkkaat umpiot, ja jos puolikkaat säädetään niin että ne on oikein, eikä häikäse. Niin pitkille vaihdettaessa se polttimon peili ei vaan liiku niin paljoa että valokuvio nousis tarpeeks. Joten ite ainakin joudun pimeeseen aikaan käyttämäään liktsvorseja, muuten ei nää yhtikäs mitään.

Oisko ollu niin että CJ7 lupaili että ois mahd. tulossa sellasia polttimoita että ne peilit liikkuis enemmän.
Vastaa lainaten
 

Luokat
työvalot, xenon liittimet


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
H4 Xenon valosarjat jnu Tekniikka & Jutustelu 67 22.11.2008 18:59
Myyty M/V Xenon työvalo joker O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 04.09.2008 20:13
Xenonin työvalot (Nordicin umpiot) BeeJii Tekniikka & Jutustelu 2 01.03.2008 09:05
Xenon-valosarjoja 139€ Numppa Linkit 17 05.12.2007 17:50
M: XENON lisäpitkät AHMA O/M/V Muut 0 17.03.2004 17:40


Sivu luotu: 14:01 (GMT +2).