![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Asensin Hiluksin katolle Nordic N25 johon upotettu xenonit, pakko sanoa että valoteho uskomaton verrattuna entisiin H3 polttimoilla oleviin umpioihin.
Muita umpioita en ole testannut mutta minusta leveä ja pitkällekin yltävä valokeila. Tarttu kameraan aika hyvät vertailu kuvat. Eka kuvassa joku halpa pari vuotta katolla ollut umpio H3:silla. Kummatkin suunnattu suoraan eteenpäin |
| Luokat |
| työvalot, xenon liittimet |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| H4 Xenon valosarjat | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 67 | 22.11.2008 18:59 |
| Myyty M/V Xenon työvalo | joker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 04.09.2008 20:13 |
| Xenonin työvalot (Nordicin umpiot) | BeeJii | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2008 09:05 |
| Xenon-valosarjoja 139€ | Numppa | Linkit | 17 | 05.12.2007 17:50 |
| M: XENON lisäpitkät | AHMA | O/M/V Muut | 0 | 17.03.2004 17:40 |