Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 31.10.2009, 12:54
HiluMiks:n Avatar
HiluMiks HiluMiks ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 09.01.06
Sijainti: suonenjoki, Finland.
Viestit: 527
Perusasetus

Asensin Hiluksin katolle Nordic N25 johon upotettu xenonit, pakko sanoa että valoteho uskomaton verrattuna entisiin H3 polttimoilla oleviin umpioihin.
Muita umpioita en ole testannut mutta minusta leveä ja pitkällekin yltävä valokeila.
Tarttu kameraan aika hyvät vertailu kuvat.
Eka kuvassa joku halpa pari vuotta katolla ollut umpio H3:silla.
Kummatkin suunnattu suoraan eteenpäin

Vastaa lainaten
 

Luokat
työvalot, xenon liittimet


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
H4 Xenon valosarjat jnu Tekniikka & Jutustelu 67 22.11.2008 18:59
Myyty M/V Xenon työvalo joker O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 04.09.2008 20:13
Xenonin työvalot (Nordicin umpiot) BeeJii Tekniikka & Jutustelu 2 01.03.2008 09:05
Xenon-valosarjoja 139€ Numppa Linkit 17 05.12.2007 17:50
M: XENON lisäpitkät AHMA O/M/V Muut 0 17.03.2004 17:40


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).