Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 23.10.2009, 07:32
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Niin, onhan SUOMALAISET tasa-arvoisia lain edessä. MAMUT tuntuu olevan sitten ihan eri asia. Ainakin kun kuuntelee heidän etuuksiaaan. Täälläkin kun tuli Kemiin uusia "pakolaisia" vuosi sitten oli hurjaa seurata kun kävivät vuoronperään taksilla ostamasssa Lidlistä halpaa ruokaa..
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Haaveista totta HJ alla... romurauta Maasturiprojektit 140 25.04.2011 22:27
voiko olla totta ? 4x4opel Tekniikka & Jutustelu 13 26.10.2007 22:13
Unelmista totta Humu Tekniikka & Jutustelu 10 14.01.2004 21:12
Totta vai tarua? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 0 13.01.2004 02:15
Astrologia on totta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:58


Sivu luotu: 16:10 (GMT +2).