![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Niin, onhan SUOMALAISET tasa-arvoisia lain edessä. MAMUT tuntuu olevan sitten ihan eri asia. Ainakin kun kuuntelee heidän etuuksiaaan. Täälläkin kun tuli Kemiin uusia "pakolaisia" vuosi sitten oli hurjaa seurata kun kävivät vuoronperään taksilla ostamasssa Lidlistä halpaa ruokaa..
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Haaveista totta HJ alla... | romurauta | Maasturiprojektit | 140 | 25.04.2011 22:27 |
| voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
| Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
| Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
| Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |