Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.08.2003, 12:36
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
No zattanas, eikä tasan ollut anonyymi vaan minä. Ihme foorumi. Paska peli, en pelaa. Minun on Toyota. Toyota! Toyota! Toyota!

Antti
No komia on peli miehellä,meilläpäin makaa yks samanlainen konevikaisena erään maatilan nurkalla.Ajelin taanoin ko. laitteella,ei muuta moitittavaa ku ehkä aavistuksen liian tiheä välitys maantie ajoon,mut maastoonhan se onkin tehty!Ei muuta ku työn iloa harrastuksen pariin,siitä tekis mielettömän makean asunto-maasturin...HÄ?
No itse asiassa se oli vähän niinkuin asunto-maasturi kun sen ostin. Edellinen omistaja oli klowni, joka oli kiertänyt tuolla Suomea, Ruotsia, Norjaa, Saksaa, Tanskaa... ja lavalla oli vanerista tehty eristetty koppi, jossa pystyi nukkumaankin. Itse ostin sen ilman sitä koppia, kun tarvetta on myös erilaisen romppeen raahaamiseen talolle/talolta. Ja sitä paitsi se on hienompi orkkiksena. Eikä lapsen kanssa taitaisi olla kovin paljon käyttöä noin karulle asuntoautolle... =)

Joo, viisvaihteinen olis kova sana. Tai miksei kukaan tee Toyotaan overdrive/underdrive-laatikkoa (löytyy vain joko-tai), tuohon mahtuisi hyvin.


Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? Vx4xxxx Tapahtumat 13 11.05.2007 21:00
Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 7 01.11.2005 14:32
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:10


Sivu luotu: 11:45 (GMT +2).