Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 04.10.2009, 15:02
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Rodeo Drive tiimi kotona


Rodeo Drive oli tällä kertaa kolmen hengen tiimillä. Tytär oli ekaa kertaa mukana. Oppi nopeasti kartan luvun ja kivikossa ohjailun. Hieman oli hankaluuksia autoon nousussa.

Jälleen kerran Jeeppi osoitti luotettavuutensa. Ei teknisiä ongelmia. Muisteltiin kotimatkalla ja vain neljässä kisassa on ollut viiden kisavuoden aikana jotain ajoa haittaavia ongelmia. Kaksi omaa tyhmyyttä ja kaksi oikeaa. Käsijarru päällä liikkeelle ja molemma takavetarit katki (keskeytys). Syylari halki kun unohdin panna flektin päälle upotuksen jälkeen. Kerran flektin moottori ja kerran iskari poikki.

Letrussa oli pisteet kyllä kiven takana. Hakkuualuekin koluttiin ja kiviä riitti. 10 pisteen rastitkin oli siellä kiven takana. Uusi alue oli mukava. Yhdessä kohtaa oli kyllä reitillä kantoja hieman riesaksi asti. Vihdoin otettiin Merrasmäen kukkulan huipulla oleva rasti.

Oikein mukava oli ajella. Kiitoksia järjestäjille. Seitsemäs sija modissa lämmittää
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive

Viimeksi muokannut jappe : 04.10.2009 19:31
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Finland Offroad Tour 2009 Nex Tapahtumat 26 12.08.2009 07:24
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 myllis Tapahtumat 1 07.07.2009 11:28
Myydään Finland Trophy DVD mettäsika O/M/V Muut 2 14.11.2008 06:52
Finland Trophy vai Warni? mikjus Tapahtumat 23 06.09.2007 22:33
Warn trophy / Finland Trophy the_undertaker Chit-Chat 2 15.08.2007 05:10


Sivu luotu: 14:58 (GMT +2).