![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Kyllä kaikki ylimääräiset välykset kannattaa passata pois, niin välttyy suuremmilta remonteilta.
Väljä laakeri päästää akselin hakkaamaan joka kurvissa ja sivuttaisissa nitkahduksissa ja kaikki nämä ylimääräiset tömähdykset kuluttavat myös sitä toisen puolen laakerointia. Itse olen tehnyt noita shimmejä ihan ohuesta pellistä tai jopa tiivistepaperista. Ei sinne sentään mitään öljyä kestämätöntä paperia kannata laittaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PATROL takapyörän laakeri | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.01.2008 22:24 |
| Isuzun takapyörän laakeri???? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.10.2006 17:59 |
| Rockyn takapyörän laakeri | kimblen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.05.2006 16:58 |
| pajeron takapyörän laakeri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.08.2005 19:35 | |
| Takapyörän laakeri ? | conv87 | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 07.04.2004 11:17 |