![]() |
![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Yksinkertainen syy miksi jenkkipojalla käy kylmempänä:Ne pitää ilmastointia päällä ja silloin ropelit kyllä pyörii!!Painekytkinhän käynnistää flektin silloin kun kompura pyörii. Suomalaiset Vettekuskit on niin visuja etteivät raski käyttää ilmastointia kun sehän lisää kulutusta. Itellä lämmöt pysyy alle 100 kaupungissakin juuri koska ilmastointi on kokoajan päällä ja ropelit pyörii kokoajan. Jos ajaisin vain kesällä niin vaihtaisin kylmemmän termarin ja silloin kävis vieläkin kylmempänä (90-95). Mielummin ostan enemmän bensaa ja kärvennän vähemmän konetta.Eipä tuo kyllä näytä paljoa kuluttavan siltikään vaikka on ilmastointi päällä.
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |