![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
||||
|
||||
|
JOS kaikki menee suunnitelmien mukaan, nii poitsu pääsee tänään kotihoitoon.. aamulla oli hammasröntgen.. odotellaan saliin pääsyä, siteiden vaihtoa ja palstiikkakirurgi katsoo, miten ihosiirrot lähteny toipumaan. Jos jotain on odotettu, niin TÄTÄ päivää
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kiitos paita? | -Jyki- | Chit-Chat | 23 | 16.02.2010 20:37 |
| Hallitukselle kiitos! | Komandirsky | Tekniikka & Jutustelu | 79 | 28.01.2007 19:51 |
| Simoliinille kiitos! | piina | Rakas Päiväkirja | 6 | 16.11.2005 23:43 |
| ACS 2005 Kiitos!!! | SuurSyömäri | Tapahtumat | 4 | 31.03.2005 15:41 |
| Kiitos spämmistä! | Laskos | This And That | 4 | 14.06.2004 17:38 |