Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 30.06.2003, 14:38
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Omani -90 kyllä keikkuu urissa aika nätisti puolelta toiselle. Eli pitää ajaa jommassa kummassa reunasssa. Eli omani 275 nakit eivät istu noihin henkilöautojen tekemiin uriin mitenkään. Vaikka laakerit ja kulmat on kohdallaan ja suoralla meneekin aivan suoraan jos tie on tasainen.


-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 07:00 (GMT +2).