Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 10.09.2009, 08:55
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus

laitatko sitten meille muillekin tiedoksi laakereiden mallit, kun on sama ongelma että loota rahisee?

olen kyllä ymmärtäny että hj-60 sarjassa pitäis olla kytkinakselilla kartiorullalaakeri ja 61sarjassa kuulalaakeri.
voi kyllä valmistus vuosikin siihen vaikuttaa...
minkäikäinen sun auto on?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 5-vaihteisen HJ:N takakardaani lintta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.05.2009 21:17
Ostettu patrollin takakartaani(4-vaihteisen) pasi1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.11.2008 14:40
BJ:n PTO:n laakerit Eskimo Tekniikka & Jutustelu 1 01.03.2007 12:45
Perän laakerit ja Iskarit HJ60: lisätty kuvia ToyWo Tekniikka & Jutustelu 11 27.06.2006 23:25
hj-60 4 vaihteisen laatikon laakereista ::Help:: ttapio Tekniikka & Jutustelu 3 25.02.2005 23:31


Sivu luotu: 10:27 (GMT +2).