Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 08.09.2009, 07:00
juhoke:n Avatar
juhoke juhoke ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: lahti, .
Viestit: 641
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Varmistetaanpa vielä, ennen kuin lähden vaihtamaan jousia.. Joku on varmasti saman muutoksen jo tehnyt.
Eli olen laittamassa lyhyeen GR patrolliin OME:n +2" jousisarjaa, tarvitseeko muuttaa jarruputkia, letkuja tms. vai riittääkö niissä vara?
Ja mikä juttu tuo vaihdelaatikon alennus on? Ei oikein saa selvää...
Ite ku laitoin 3" dopinssonin eipä muuta tarvinu tehä ku jatkaa sitä kuormaventtiilin vartta, mikä tuolla aikaisemmassa kuvassa näkyy.

Etuakselia kannattaa kääntää olka-akseli linjassa taaksepäin, jotta ajettavuus säilyy eikä vetele.

Ei laatikkopakettia tarvi laskea.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n korotus IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2007 06:45
Patrol Gr vanteet, ja korotus Tekniikka & Jutustelu 1 21.08.2007 16:38
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
hj 60 korotus Tekniikka & Jutustelu 3 23.03.2006 11:15
Korotus Tekniikka & Jutustelu 1 06.12.2005 17:03


Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).