![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Nivan jakolaatikon säätölevytEns viikolla ois tarkotus vaihtaa lootan takakannakkeen kumi sekä jakolaatikon kannatinkumit (vakioita, vakio määrä), ja samalla vois kattoo ton jakolaatikon oikean paikan/korkeuden - jos joku kertois miten. Oon lukenu tämän PDF:n (asiasta sivun 21 nurkilla) ja vaikka englannin taitoni onkin ihan hyvä, niin kaipaisin silti härmänkielistä neuvontaa ja etenkin kokemusperäistä vinkkiä. Niitä säätölevyjä tossa oli alunperin 2 puolellaan, oon koittanu yhdellä ja oon koittanu ilman enkä oo huomannu mitään vaikutusta mihinkään mutta oishan se kuitenkin kiva että se ois tehty niinkun pitää.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ-70 jakolaatikon stefa | -Mika- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.06.2008 12:43 |
O: jakolaatikon välityksiä | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.05.2008 06:43 |
O Lj:n jakolaatikon kumityyny | Arpe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.05.2008 19:38 |
Nivan jakolaatikon öljyvuoto? | jsn | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.08.2006 21:16 |
O: BJ:iin jakolaatikon välitykset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.03.2006 13:22 |