Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 06.07.2009, 18:48
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Kuuluisko nyt sit samalla ne portaalit eli heikoimmat osat heivata mäkeen ... kjähkjäh
jotain pitää ohjausvermeille toki tehdä ettei pultit mee poikki enää ,toki painoa tekniikan vaihdon myötä häviää keulalta noin 150kiloo ni sekin varmaan jotain auttaa ja pitää koittaa miten tuo offset vaikuttaa kun irokin vanteissa on kaikki ulos eli koitan noita TSL.liä kun ne on äkkii 5cm pienemmällä offsetillä ,pystyssä ei varmaan pysy senkään vertaa kun raideleveys kapenee (:
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
kysymys automaatti Vitarasta anracing Tekniikka & Jutustelu 2 30.06.2011 10:21
M: Niva "ex-kutunjuusto" kuttu O/M/V Ajoneuvot 0 16.10.2006 20:17
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 00:32 (GMT +2).