![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#22
|
||||
|
||||
|
jotain pitää ohjausvermeille toki tehdä ettei pultit mee poikki enää ,toki painoa tekniikan vaihdon myötä häviää keulalta noin 150kiloo ni sekin varmaan jotain auttaa ja pitää koittaa miten tuo offset vaikuttaa kun irokin vanteissa on kaikki ulos eli koitan noita TSL.liä kun ne on äkkii 5cm pienemmällä offsetillä ,pystyssä ei varmaan pysy senkään vertaa kun raideleveys kapenee (:
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
| M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |