Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 02.07.2009, 15:14
El Borracho:n Avatar
El Borracho El Borracho ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.01.09
Sijainti: Jkl
Viestit: 11
Perusasetus

Ilman höriminen johtui murtuneesta imuputkesta. Tankin vaihdon jälkeen murtuma laajeni ja kone rupesi hörimään niin hyvin, että kilometrin välein piti ilmata. Loppujen lopuksi ensin asennettiin konepellin alle 5 litran kanisteri ja letku suoraan sen pohjalle. toimi ainakin kotipihaan asti. Sitten varaosaksi -83 carinasta imuputki katkaistuna, niissä on samat ruuvinreijät, ei tarvinnut muutoin muokata.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Optima 2 kpl uusia. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.05.2007 12:29
uusia peltiosia Tekniikka & Jutustelu 2 30.04.2006 14:49
uusia fj:tä? Jari Linkit 7 31.01.2006 16:00
M:35" ,37" , MT/R uusia, Niilo O/M/V Muut 43 19.04.2005 12:55
M: uusia swamppereita KooPee O/M/V Muut 0 02.01.2004 12:12


Sivu luotu: 10:45 (GMT +2).