Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 28.06.2009, 03:01
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Varmasti jotain orastavaa vikaa ollut alkeilla koneessa, kun ei ainakaan näillä omilla testiajoilla oo tuo reilu 2.5 bar haitannut mitään, toistaseks ainakaan (2.5bar ahtomittari) Ja kestää nissanin 2.5 moottorikin 3.6bar ennenku halkeaa totaalisesti kahtia, uskosin 2H:n olevan silti kestävämpi moottori
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
kysymys automaatti Vitarasta anracing Tekniikka & Jutustelu 2 30.06.2011 10:21
M: Niva "ex-kutunjuusto" kuttu O/M/V Ajoneuvot 0 16.10.2006 20:17
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 08:04 (GMT +2).