![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Varmasti jotain orastavaa vikaa ollut alkeilla koneessa, kun ei ainakaan näillä omilla testiajoilla oo tuo reilu 2.5 bar haitannut mitään, toistaseks ainakaan (2.5bar ahtomittari)
Ja kestää nissanin 2.5 moottorikin 3.6bar ennenku halkeaa totaalisesti kahtia, uskosin 2H:n olevan silti kestävämpi moottori
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
| M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |