![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Mitenhän tämän sanoisi, itse tein 8mm hardoxista sisä kehän ja ulkokehät 12mm. Koneistin pyöreäksi ja ulkokehiin 6mm upotukset, pysyy 6kolo kannat piilossa kiviltä ja kannoilta ja ovat tasapainossa ja kestäneet, ovat E17 hyväksytty "tieliikenteeseen". Eli tein itse ja säästin malli
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan O:krazin vanteita 4kpl ja vaikka renkaillakin | psychobilly | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 17.11.2009 02:00 |
| Myydään BEADLOCK KEHIÄ | Ipe64 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.02.2009 07:08 |
| Myyty Bedlock vanteet 6X5.5" | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 08.06.2008 11:17 |
| O:15" bedlock vanteet 8-10" tehdyt.. | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.02.2007 08:47 |
| vanne kehiä | ed | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.07.2006 12:30 |