morjen! olen tässä suht tuore yrittäjä ja olen nyt jopa pariin kertaan langennut "vanhanaikaiseen" juuri tuon yritysrekisteri.comin kanssa! alampas alusta eli viimevuodesta, minulle soitti kyseisestä firmasta myyjä ja höpötti ummet ja lammet ja ilmeisesti pääsimme sopuun asiasta ja hän aikoi lähettää tilausvahvistuksen postissa ja niin kävikin, asia kuitenkin unohtui ja perumisaika meni umpeen ja maksoin verrattain ison laskun kiltisti! sopimus oli vuodeksi eteenpäin ja silloin päätin että ensivuonna homma ei onnistu!! MUTTA

taas soitti myyjä ja höpötti ja höpötti minulla oli sellainen hetki että en millään joutanut jaaritella asiasta ja lupauduin että lähettävät taas sen vahvistuksen! MUTTA se olikin tälläkertaa vain ilmoitus siitä tilattu on ja lasku tulee perästä! soitin kyseiseen puljuun ja siellä asiakaspalvelia sanoi että tilauksesta sovittu puhelimitse ja ei voi peruuttaa! miten nyt siis on eikö tosiaan voi?? ihmettelen vain että voiko ilman kirjallisia juttuja tuollaista tilata ilman 7 tai 14 päivän peruutusoikeutta?
nyt on hyvät neuvvot kalliit ja toivottavasti saan jonkun vastauksen kun harmittaisi tuollaiseen lankaan läntäneenä maksaa!
kiitos=)