Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 29.05.2009, 15:57
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 935
Perusasetus

No niin,taas on tehty kaikenmaailman kokeita.
Asetelma kiinni pultattuna,kytkinlevy välissä,raon ollessa ennen kiristystä n.5mm
Ja paino ilman prikkoja =145 kg
1mm prikat asetelman alla =184 kg
2 mm prikat asetelman alla =210 kg
1mm pellinpalat kytkinlevyn päällä =n.100kg
Pelkän asetelman painaminen =170 kg

Jos oikeen rehellisiä ollaan niin mää en ymmärrä noista yhtään mitään.
Kävin piruuttani kysymässä vielä virtasen moottorista (paikallinen moottorikoneistamo)kyseistä asiaa
ja eihän nekään tienny oikeestaan mitään,sanovat vaan et on tarkkaa.
Ilman prikkaa puristettuna käpälät on melkeen vaakatasossa ja heidän mielestään niin
pitäisikin olla,eli ei varmaan kaukana olla todellisuudesta.
Mun mielestä ei ainakaan levyn päälle saa lisätä sitä yhtä milliä,koska silloin käpälät
on jo liikaa sisällä ja ei noi prikat tuolla asetelman allakaan oikeen vakuuttanu.
Siinä kuva vielä puristus virityksistä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
bj:n kytkin... jv Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2009 13:21
LJ-70 Kytkin+200 hv jukos Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2009 00:06
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
suzukin kytkin las-c Tekniikka & Jutustelu 14 01.08.2006 08:59


Sivu luotu: 12:17 (GMT +2).