![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
No niin,taas on tehty kaikenmaailman kokeita.
Asetelma kiinni pultattuna,kytkinlevy välissä,raon ollessa ennen kiristystä n.5mm Ja paino ilman prikkoja =145 kg 1mm prikat asetelman alla =184 kg 2 mm prikat asetelman alla =210 kg 1mm pellinpalat kytkinlevyn päällä =n.100kg Pelkän asetelman painaminen =170 kg Jos oikeen rehellisiä ollaan niin mää en ymmärrä noista yhtään mitään. Kävin piruuttani kysymässä vielä virtasen moottorista (paikallinen moottorikoneistamo)kyseistä asiaa ja eihän nekään tienny oikeestaan mitään,sanovat vaan et on tarkkaa. Ilman prikkaa puristettuna käpälät on melkeen vaakatasossa ja heidän mielestään niin pitäisikin olla,eli ei varmaan kaukana olla todellisuudesta. Mun mielestä ei ainakaan levyn päälle saa lisätä sitä yhtä milliä,koska silloin käpälät on jo liikaa sisällä ja ei noi prikat tuolla asetelman allakaan oikeen vakuuttanu. Siinä kuva vielä puristus virityksistä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
| bj:n kytkin... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2009 13:21 |
| LJ-70 Kytkin+200 hv | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2009 00:06 |
| Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |
| suzukin kytkin | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.08.2006 08:59 |