Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.05.2009, 20:30
Teme Teme ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.05
Sijainti: Oulunsalo
Viestit: 346
Perusasetus

No prkl.. Modin toka sija ja lähdettiin vähän turhan aikaisin pois. Ei paha Jimnyn ja kuskin debyytti kisaksi. Hyvä kisa oli, eikä teknisiä ongelmia(pakoputken katkeamista lukuunottamatta). Hieman ihmetytti rastien pisteytys välillä Suon pohjat oli jäässä ja kauinmaisilta alueilta irtos hyvät pojot, helposti Kaaret kun olis ollut(plus hieman tarkkaavaisuutta kuvaukseen), niin miksei voittokin mahdollinen...? Hyviä rasteja jäi ottamatta ilman kaaria. T. M07 vinssiapina/huoltoapina

Viimeksi muokannut Teme : 17.05.2009 20:47
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2009 örkki Tapahtumat 17 02.01.2014 22:39
MMC Talvisota 7 . 2 - 2009 TOHJ61 Tapahtumat 128 19.01.2010 16:52
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 Kynnapas Tapahtumat 4 03.02.2009 13:07
TALVISOTA 2009 ??? vänkäri Tapahtumat 3 07.01.2009 11:31
Kausi 2009 tomikoo Tapahtumat 4 22.11.2008 22:01


Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).