![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Joku vitun Korpelan Antsa soittaa ihme aikoihin ja tarjoo töitä ja ympäri päissään. Tähän asti lauantai aamuna klo7, pitkäperjantaina ja nyt juurikin taas ympär päissään soittaa. Sen mitä se sanoo ni kehuu että oisin hyvä just sen hommiin kun on rakennus kokemusta paljon (olen kone kuski ja raksa hommista en tiie paljon paskaakaan).
Sit jos kieltäytyy sen jälkeen kun on yrittäny tentata missä päin koko homma ois ja paljonko maksettais, niin alkaa huutaa että ei se ole hänen vika jos mun aika taulu ei sovi hänen raksa hommiin. Siinä kohtaa alkaa vituttaa ja suljen luurin. Ja nyt kolmesti sama kaava ollu. Ei pitäis työttömänä valittaa mut ois ihan kiva jos sais selvää mihin päin hommiin ois pääsemässä ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |