Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 30.04.2009, 10:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Oli kumi vielä ihan ehjäntuntunen, mutta mutta... tuohan on ihan perseestä koko kötöstys: heti ristikon vieressä jokasuuntaan joustava kuminivel, sitte alkselilla ei ole alunperinkään mitään muuta tukea sivuttain kun haitarikumi tulipellissä. Ja ne "varmistustapit" pääsee muljahtamaan hahloista pois kun kumi hajoaa ja sitte ei ole ohjausta autossa. Niihin pyöreiden tappien päihin kun olis edes alunperin hitsattu hahloa isommat prikat niin ei lähtis vehje lapasesta kun kumes lahoaa kappaleiksi. Tai vaikka mutterit niin sais aukikin jotenkin järellisesti. Minusta tommosta rakennetta ei pitäisi päästää tieliikenteeseen, jonnijoutavista asioista tyyppikatsastuksissa nipotetaan ja tuommoset pääsee läpi. Tuon voisi ottaa vaikka vuosikatsastusohjelmaan ja jättää vaikka ne polkimenkumit syynäämättä, tuossa on oikeesti henki kyseessä.

timop
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
trial kuskit (4-pyöräohjauksesta) Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 10 29.08.2008 19:30
Onnelliset kuskit Tunari55 Chit-Chat 6 29.01.2008 16:41
NIVA KUSKIT TÄNNE!!! :D Nipa Chit-Chat 14 12.12.2007 21:47
Hilux kuskit vaarallisia LateX4 Linkit 1 14.02.2007 12:55
kesän 2007 kuskit sos Chit-Chat 50 11.02.2007 23:23


Sivu luotu: 02:53 (GMT +2).