![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Hoplaa!! Löysin varastosta ison kasan myymätöntä tiivistettä. Laitetaan hinnaksi 1€/m tai hyvä tarjous jos ostaa enemmän kuin 5 metriä. Jos ostaa 20m niin kaupanpäälle tulee 5m.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. Viimeksi muokannut pastirolli : 29.04.2009 16:04 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|