![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
pientä päivitystä tännekkin.
Eli Nivan sain vihdoin käymään!!. Komiat äänet ilman ilmanputsareita ja vuotavalla putkella. Kuullostaa tehokkaalta! Aluks koneenkorva otti kiinni etuperän kiinnitysrautaan niin koko koppa täris ja oli järkky meteli! Se on nyt korjattu. pitää säädellä Megasquirttia ja pistää jarrui ja sähköi kuntoon, niin pääsee koeajolle. Jäähdytysnesteen sekaan ilmestyi öljyä, joten voi olla että kannen joutuu vielä irroittamaan. Niin ja sitten toinenkin pensapumppu meni jumiin! prkle! Ja flekti hajos! Tuli tehtyä nyt se tuplakäsijarru Tosin kun testasin sitä niin toisen puolen vaijjerin kiinnitys koppaan hajos. Tulee nyt tupla-voimalla veto siihen vaijeriin.Helmapalkkia ostin. 60x100 6mm? seinämällä kaipa se kestää.
__________________
Niva- ei tarvitse katua |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Lada Nivan ohjekirja! | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 20.02.2008 09:21 | |
| Ostettu o/ 5j-15 lada nivan vanteet | gtkossu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 04.02.2007 18:26 |
| M:LADA NIVAN OSIA | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.10.2006 14:12 |
| LADA NIVAN KÄYNISTYSVEIVI | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2006 20:05 |
| O; Lada Nivan kori | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 20.12.2003 12:16 |