Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk
Kyllähän se perä tuppaa aina ajossa lämpiään. Ite kun laakeroin/shimmasin D44:set perät, niin inansa pienemmillä välyksillä kasattu etuperä lämpes enemmän ajossa kuin takaperä. En huolestusi jos murikka ei varsinaisesti kovasti kuumota. Meteli onkin sitten erijuttu. Vanhassa autossa voimansiirto aina ääntää, mutta mikä on tervettä ääntä ja mikä ei.
|
No tuota ääntä ei alunperin kuulunut tuolta. Mikähän siinä on kun auto oli pukeilla, ei mitään ääntä kuulunut vaikka renkaita pyöritettiin reippaalla kaasulla? Ääni kuuluu vain silloin kun löysää kaasun reippaassa juoksuvauhdissa. Vetoakselit on vanhat joten ostin korjauslaakerit jotka siirtää sen laakerin kosketuspinnan eri kohtaan kuin alkuperäinen. Jos tuo meteli ei lopu sen jälkeen kun perää vähän löysään niin pitänee tilata uudet vetarit..
Lähdenpä tästä kohta käymään vähän kaupassa ja kattellaan illalla millä mielin istuksitaan tässä. Kunhan vain ei alkaisi vettä satamaan nimittäin on vain taivas kattona minun tallissa..