Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 17.04.2009, 09:31
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus



Eipä tuo niin kovin ihmeelliseltää taulukon perusteella vaikuta, nopean puolen max voima 630kg ja hitaalla puolella kun ois voimaa niin max nopeus tippuu 7 metriin minuutissa. nämä siis 12v:n arvoja.

Nopeasta puolesta on tehty ehkä liiankin nopea, tiheämmällä välityksellä ois sielläkin voimaa ja tiukimpiin paikkoihin vois sitten pykältää..

Tämä siis tuon taulukon perusteella kuvitetua..
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään ***Runva EWX12000lbs+peti+langaton kaukos.** MakeO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.04.2009 09:30
Kysymys vinsseistä blomi Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 09:03
kellään kokemuksia TML vinsseistä? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 21 11.02.2007 18:11
kokemusta/tietoa KEW merkkisistä vinsseistä Cental73 Tekniikka & Jutustelu 9 11.08.2006 22:51
tojon pto vinsseistä Tekniikka & Jutustelu 4 02.04.2005 11:12


Sivu luotu: 00:24 (GMT +2).