Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.04.2009, 11:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pajero metsästysautoksi


Olen suunnittelemassa ensi syksyksi maasturin ostoa. Pajeroiden valikoima on laajin johtuen varmaankin siitä, että se on ollut eniten myyty maasturi aikoinaan. Etsin siis 80 luvun lopun ja 90 luvun alun malleja, joihin löytyy osia purkaamoilta.

Onko noissa suurempia tyyppivikoja muuta kuin se iänikunen ruoste?

Toisena vaihtoehtona pidän Isuzu trooperia, jota olenkin päässyt kokeilemaan, mutta happani alta. Muuten oli hyvä ajaa myös maantiellä. Myös Land Cruiser hj 60 on pyörinyt mielessä.

Kuinka muuten rungon ruostevaurioita saa lain mukaan paikata että katsastusmieskin hyväksyy korjaukset? Saako ruostuneen kohdan vaan rälläköidä pois ja hitsata päälle paikan? Missä edellämainituista autoista voisi olettaa olevan vähiten ruosteongelmaa? tai mistä edellä mainituista malleista se olisi helpoin korjata. Onko esim. jossakin käytetty paksumpaa runkopalkkia kuin toisessa?

En ole offroad-miehiä, joten ihan jokapäiväiseksi kulkineeksi olen maasturia hankkimassa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
O: Suzuki SJ410 metsästysautoksi Jkomu O/M/V Ajoneuvot 6 11.06.2007 10:58
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero 2,5 -89 O/M/V Muut 0 15.09.2005 12:26
M: Pajero vm. -87 amis O/M/V Muut 0 02.06.2005 17:21


Sivu luotu: 19:38 (GMT +2).