Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.04.2009, 20:31
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Ihan mukava oli käydä testaamassa suzukia ensimmäistä kertää kunnolla metsässä. Toimi jopa odotettua paremmin , vain kaasuvaijeri katkesi liiallisen polkemisen takia ja lopuksi alkoi laturin merkkivalo vilkutteleen. Kyllähän sillä suikalla nyt jo jotenki pääsee

Kiitos rytarille renkaitten lainasta

Pistäkää Kuvia lisää.

Viimeksi muokannut jampeli : 04.04.2009 20:38
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 29 23.08.2008 23:01
Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 9 06.07.2008 21:12
Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 36 27.06.2008 17:38
Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 47 29.01.2008 10:17
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).