Oon funtsinu miks UCB jatkaa tätä "tiedottamista" ja sananjulistusta.
Muistan kun minulle aikanaan opetettiin tiedottamista koulussa (en muista millä nimellä, itse sanoin niitä propaganda tunneiksi) Näillä tunneilla opettaja painotti kahta asiaa kovasti:
1) Huonot uutiset on korvattava mahdollisimman pian hyvillä uutisilla (esim Vanhanen+vihjailevat sähköpostit+seuraavana päivänä kihlaus=kaikki taas hyvin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009...11568_uu.shtml)
2) Valhe useasti toistettuna muuttuu totuudeksi (USA tekee tätä melkein joka kahakan tiedottamisessa ja nyt näyttää, että UCB on osaa myös tämän)
Asiaa pitäisi siis pystyä käsittelemään useammalta kannalta kuin yhdeltä. Ja taasen tutkimustuloksia voi laitella vaikka minkä näköisiä, ei se sitä sano että ne olisivat ehdottomia faktoja. Yleensäkin siinä aletaan mennä metsään, kun lähdetää ajamaan jotain asiaa kiihkeästi (kiihkoillen jne.) ja julistetaan sanaa laput silmillä...
Itse esitutkintaa jne en ota mitään kantaa, en tosin ymmärrä miksi pöytäkirjan osia pitää laittaa esille?!? Toisaalta itse poimimalla oikeat lainaukset, saa asian näyttämään itselleen miellyttävältä (ja en tarkoita TODELLAKAAN että siirrät ne kaikki tänne, saattaa olla muutama sivu)
P.S. Meidän saunan taakse mahtuu taas, siirsin BJ:n katon pois sieltä