Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 26.03.2009, 20:49
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Suzukeista en tiedä oikeastaan mitään mutta sähköstä jotain ymmärrän. eli en tiedä millainen mutikka siellä johtojen päässä on.

jos sieltä kulkee liian suuret virrat läpi vika on todennäköisesti omissa virityksissä tai sitten siellä on jokin viallinen laite joka ottaa normaalia enemmän virtaa.

tuo vika voi olla ihan yhtä hyvin siinä virtalukossa huonot liitokset lämpeää huomattavasti esim. itselläni oli löystynyt laturin + johto ja eristeet alkoivat sulaa johdon päältä. mitä jos ensin vaihtaisit sinne uuden virtalukon pohjan? tuskin on hyvin kallis investointi. sitten pistät virrat päälle ja tunnustelet käsin alkaako se lämmetä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
305 kärähti puola?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 8 17.07.2007 15:57
o: hiluxin 2l koneen ö-pohja Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2007 20:54
Myyn UAZ/Volvo/volga ratti/virtalukon/MYYTY Hujane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 25.09.2006 20:13
C10 pohja panssaria suunnitteilla.. Tekniikka & Jutustelu 6 13.05.2005 20:25
BJ 40 pohja panssari Tekniikka & Jutustelu 4 16.03.2004 18:35


Sivu luotu: 17:20 (GMT +2).