Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 24.03.2009, 09:15
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Omaan kötöstykseen rakentelin tommosen systeemin mikä lisää syöttöä kun ahdot nousee. Ihan hyvin tuo pelaa mutta on nuuka vipusuhteesta Aluksi oli liiam mieto ja savutus lakkasi jo 0.5bar mutta nyt kun muuttelin vipua ni pukkaa savua vähän vielä 1 kilolla.

Se tämmösessä systemissä on vikana että se nostaa maximi kierroksia ahdoilla kun ahdot työntää keskipako rajoitinta vastaan mutta vetäviä kierroksia on paljon pitemmälle. Onko kellään muuten kokenusta tommosesta patrollin koneesta et miten ylös kannattaa kierrättää? Ite oon vaijerit säädelly niin että pykälä vaihtuu 4200-4400 kohdalla mutta mikä on vanhalle malmille liikaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ny pitää jo myyrä... O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.09.2006 15:18
Parkkipaikalla voi pitää hauskaa Bruno Chit-Chat 8 06.09.2006 21:45
Muistitko kääntää kelloa? Käyttäjä Chit-Chat 11 26.03.2006 14:37
Tytöt tahtoo pitää hauskaa Lars Mikko Alatalo Fanclub 0 26.07.2002 05:14


Sivu luotu: 22:43 (GMT +2).