![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Omaan kötöstykseen rakentelin tommosen systeemin mikä lisää syöttöä kun ahdot nousee. Ihan hyvin tuo pelaa mutta on nuuka vipusuhteesta Aluksi oli liiam mieto ja savutus lakkasi jo 0.5bar mutta nyt kun muuttelin vipua ni pukkaa savua vähän vielä 1 kilolla.
Se tämmösessä systemissä on vikana että se nostaa maximi kierroksia ahdoilla kun ahdot työntää keskipako rajoitinta vastaan mutta vetäviä kierroksia on paljon pitemmälle. Onko kellään muuten kokenusta tommosesta patrollin koneesta et miten ylös kannattaa kierrättää? Ite oon vaijerit säädelly niin että pykälä vaihtuu 4200-4400 kohdalla mutta mikä on vanhalle malmille liikaa? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ny pitää jo myyrä... | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.09.2006 15:18 | |
| Parkkipaikalla voi pitää hauskaa | Bruno | Chit-Chat | 8 | 06.09.2006 21:45 |
| Muistitko kääntää kelloa? | Käyttäjä | Chit-Chat | 11 | 26.03.2006 14:37 |
| Tytöt tahtoo pitää hauskaa | Lars | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 26.07.2002 05:14 |