![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hei, hyvä kysymys. Yksi tankki pitäisi tehdä ja sama pohdinta sen kanssa.
Taisit tarkoittaa ulkopuolta? Iskuja kesävä maali ulkopintaan ja kunnon massa päälle sitten, kun maali on oikeasti kuivaa. Liian aikaisin jos massaa, ei ainakaan 1-komponenttinen ehdi kovettua loppuun asti, vaan jää pehmeäksi. Mutta entäpä sisäpuoli? Sinnehän kertyy vettä kumminkin, niin miten estää ruostuminen sisäpuolella? Yksi hydrauliöljysäiliö pitäisi tehdä ja sen sisäpuolen käsittelyä ennen öljyn laittoa mietin, että mitä tekisi? Hydrauliöljyn seassa olevat ruostehiput ei tee hydraulivehkeille yhtään hyvää. Samalla lailla sinnekin kertyy vettä kondensoitumalla, mutta onneksi vettä kertyy vähemmän kuin polttoainetankkiin, jonne vettä tulee vielä sen ostetun polttoaineen mukanakin.
__________________
Jukka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitäs on tehoja GM:n 6,2 D:ssä? | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.08.2007 07:19 |
M: Tarvetta HJ:n tankille??? | nuppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.01.2006 20:55 |
bensa disco vastaan bensa pajero | nansen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.09.2005 17:03 |
Pointsit kotiin uudelle Paaville | veejii | Chit-Chat | 5 | 27.04.2005 16:39 |
Mitäs seuraavaksi? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 22.04.2004 18:17 |