![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Selailin tuossa Nettiautoa läpi ajatuksen kanssa varmaan puolen vuoden tauon jälkeen ja hokasin, että enemmän ja vähemmän rakennettuja offiautoja oli tosi paljon myynnissä.
Liekkö se sitte laman merkki kun harrastuskoslasta halutaan luopua? Normaalisti siellä olisi vain Joneksen BJ
__________________
- eskimo kaenuusta |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä iski Terranoon kun ei liiku | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2008 11:18 |
| Täydellinen pimeys iski L300 / Delica | Saimon | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.08.2008 20:54 |
| Joko nuha iski? | Chit-Chat | 16 | 07.02.2008 18:40 | |
| Edit: Kononen iski jälleen | Ex_inkkari | Chit-Chat | 22 | 24.04.2007 10:56 |
| Kalastusinnostus iski taas | Lars | Outdoor hobbies | 10 | 14.07.2006 02:16 |