Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 13.03.2009, 13:23
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Selailin tuossa Nettiautoa läpi ajatuksen kanssa varmaan puolen vuoden tauon jälkeen ja hokasin, että enemmän ja vähemmän rakennettuja offiautoja oli tosi paljon myynnissä.

Liekkö se sitte laman merkki kun harrastuskoslasta halutaan luopua?

Normaalisti siellä olisi vain Joneksen BJ
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä iski Terranoon kun ei liiku Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2008 11:18
Täydellinen pimeys iski L300 / Delica Saimon Tekniikka & Jutustelu 2 01.08.2008 20:54
Joko nuha iski? Chit-Chat 16 07.02.2008 18:40
Edit: Kononen iski jälleen Ex_inkkari Chit-Chat 22 24.04.2007 10:56
Kalastusinnostus iski taas Lars Outdoor hobbies 10 14.07.2006 02:16


Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).