![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() SOA katsastuksestaMeinaa olla vähän teknisiä erimielisyyksiä katsastussedän kanssa ton BJ:n kanssa ![]() Autoonhan on rakennettu SOA ja tehostin. Setä hyväksyi jo kerran korkeuden ja nyt kun ei viime kerralla ollut muuta sanomista niin mittasi uudelleen ja sai tulokseksi 24mm liian korkea. No laskeskelin ittekin ja se kyllä piti paikkansa. Perkele kun se sen kerran jo hyväksyi...! No enivei. Ne pirun virkaintoiset ovat olleet koko ajan vailla, että pitää olla AKE:n lupa ja mä oon päättänyt etten lupia kysele, koska näitä on rakennettu ilmankin. No ajattelin vielä tikistää sen parikyt milliä pois niin musta tuntuu nyt että ne pirut keksii jonkun pykälän joustoihin ettei ne riitä tms. Pakat tulee nimittäin aika likelle runkoa. Onko kellään kokemusta vastaavasta / tietoa mitä sen jousen pitää joustaa? En minä sillä, että tää harrastusautoilu ottas päähän mutta joskus tuntuu vaan, että katsastussedille opetetaan jo koulussa miten saadaan kaikki mahdollisimman hankalaksi. - jm KoMk ry. Off Road Team
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
taas katsastuksesta | boozer | Chit-Chat | 7 | 18.07.2007 05:00 |
Katsastuksesta kysymys | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.09.2006 19:03 |
Auto meni katsastuksesta läpi | Laskos | Rakas Päiväkirja | 1 | 10.06.2004 09:31 |