Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.03.2009, 18:48
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64 Näytä viesti
Voi mittu,onneks kävin pitkäripasessa!Blandis perkele vaan ehti väljistyy
Kui helvetis te siit noi painava saitte tehtyy ja jompkump o lihonuki nii saatanast,ku toll kebabi ja pizza syönil ei voi laihtuaka
Paskanjauhanta sikseen ja lyckkatill uudelle autolle ekaan kisaan ja perinteisellä tsempillä äijät hyville sijotuksille!!!!
T.Ipe
Onnea vaan 6plk:lle,oli aika tarkka arvaus/tieto.Mistä mahto tulla Laalaalle 0,5kg heitto,suzukimiehelle?Jaa mut Lasse ei polta,ni se unohti ne kessut ja karkit
jep tuohon samaan tulokseen päädyttiin itsekkin eli 6plk:lle tuli koht.tarkka tulos
ja pojat on jo taavetissa eli palkinto jaetaan noin 4tunnin päästä kunhan päästään perille
ny just forssassa ja matkalla kohti kisakeskusta
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HARBOR CRUISERSSSIEN kilpuri PeteTurku Maasturiprojektit 214 05.02.2012 21:42
M:Suzukin osaa joutilaana O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.02.2007 07:37
Suzukin paino... tom Tekniikka & Jutustelu 2 20.02.2007 23:48
Suzukin osaa+muuta sälää Predator O/M/V Muut 4 17.08.2005 18:38
O: Suzukin osaa ari O/M/V Muut 0 22.06.2003 17:20


Sivu luotu: 20:17 (GMT +2).