eli re-locating ECU.
Raajärvellä oli joitain ojan ylityksiä, ja yhdessä niistä tuli muutama ämpärillinen vettä sisään, kuskit ja kamerat säilyi kuivana eikä sähkölaitteissakaan ollut muita oireita kuin latausvalon syttyminen joksikin aikaa, tuulettimen rupeli varmaan kasteli konehuoneen aika tehokkaasti, mutta tulipa vaan mieleen että se matoloota on aika kosteudella alttiissa paikassa apparin penkin alla.
Hanskalokeron päällä olis aika hyvin tilaa itse boksille ja releille, mutta sitten tulin ajatelleeksi että kuinkahan se käy kuumana, olisko jollakulla kokemusta ecun pintalämpötilasta pidemmän ajelun jälkeen? Ona rakkine on taas hieman telakalla (pesu, poppikoneet helvattaan, lamppujen kuivaus ja ehjäys, alustan tarkistus ja voimansiirron voitelu, jarrujen pesu jne.) joten ihan heti ei voi itse kokeilla.
Piuhat saattais just ja just yltää kattoonkin, olis varmaan sukellusveneleikkien kannalta jo varmasti hyvä paikka, ja jos apparit ei oo hirveitä hujoppeja niin tilakin saattais riitää, mutta kojelaudan sisus olis kuitenkin helpompi paikka asentaa ja siellä "hieno" ja herkkä loordi luukaksen tekele olis paremmin kolhuilta suojassa.
Eli kuinka kuumana rangen vanha ecu käy? Kumpi paikka kannattais valita?
-Paavo