![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Meillä kivialan yrityksessä yyteet oli ja meni...toistaiseksi ite vältyin.Tarkkaa lukua ei ole,mut 15-20 äijää lähti loppiaisen jälkeen lomautukseen kolmeks kuukaudeks.Enpä usko että jää tuohon,jatkuuko äijillä loma vai laitetaanko porukkaa lisää lomalle,tietääkö sitä vielä kukaan.Mutta se on varma että ei toi maailmantalous vielä kohene pitkään aikaan,nyt vaa ootetaa että miten syvälle sukelletaan
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä iski Terranoon kun ei liiku | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2008 11:18 |
| Täydellinen pimeys iski L300 / Delica | Saimon | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.08.2008 20:54 |
| Joko nuha iski? | Chit-Chat | 16 | 07.02.2008 18:40 | |
| Edit: Kononen iski jälleen | Ex_inkkari | Chit-Chat | 22 | 24.04.2007 10:56 |
| Kalastusinnostus iski taas | Lars | Outdoor hobbies | 10 | 14.07.2006 02:16 |