Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.02.2009, 20:39
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Meillä kivialan yrityksessä yyteet oli ja meni...toistaiseksi ite vältyin.Tarkkaa lukua ei ole,mut 15-20 äijää lähti loppiaisen jälkeen lomautukseen kolmeks kuukaudeks.Enpä usko että jää tuohon,jatkuuko äijillä loma vai laitetaanko porukkaa lisää lomalle,tietääkö sitä vielä kukaan.Mutta se on varma että ei toi maailmantalous vielä kohene pitkään aikaan,nyt vaa ootetaa että miten syvälle sukelletaan
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä iski Terranoon kun ei liiku Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2008 11:18
Täydellinen pimeys iski L300 / Delica Saimon Tekniikka & Jutustelu 2 01.08.2008 20:54
Joko nuha iski? Chit-Chat 16 07.02.2008 18:40
Edit: Kononen iski jälleen Ex_inkkari Chit-Chat 22 24.04.2007 10:56
Kalastusinnostus iski taas Lars Outdoor hobbies 10 14.07.2006 02:16


Sivu luotu: 05:05 (GMT +2).