Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.09.2004, 12:06
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.816
Perusasetus

patrollin tekniikan sovitusta


autoon pitäis vaihtaa uus kone otettu 81-83 lyhkäsestä, vaihteistoksi tuli hankittua 5--vaihteinen ja sen jakolaatikko.
elikkäs onko kytkinkoppa sama 4ja 5vaihteisissa?
onko jakolaatikoissa eroja kun 4vaihteisen jakolaatikon kansi on tasainen mutta 5-vaihteisessa siinä on pullistus?
käykö jakolaatikot keskenään?
uudemman ja vanhemman patrollin etu kardaameissa on pituus eroa?? onko näin ?


elämä ilman swamppereita on teeskentelyä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
koneen sovitusta... Tekniikka & Jutustelu 2 28.11.2006 10:00
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
Hj:n tekniikan vaihto Tekniikka & Jutustelu 0 12.05.2005 20:30
Tekniikan vaihto!!! Tekniikka & Jutustelu 1 03.05.2005 21:36
33:ia turun liepeiltä sovitusta varten lainaksi? veejii Tekniikka & Jutustelu 1 14.02.2005 18:32


Sivu luotu: 18:08 (GMT +2).