Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.09.2004, 07:13
Ykä Ykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.02.04
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 309
Perusasetus

suzuki tärisee


eli vaihdoin eilen jakoaskin ja ongelmaa tuli vaihteiston ja jakoaskin välissä olevan kumilaipan sovituksessa. kyseessä on fordin c3 automaatti jonka perään tulee semmonen kumilaippa joka taas kiinnittyy kolmella läpipultilla jakoaskin laippaan.loota tekee nyt ylösalas "epäkesko" liikettä ajossa. jakoaski on täsmälleen samalla tavalla kiinni kuin edellinen ja kumilaipan pultit menee läpi ilman suurempaa väkivaltaa. koitettu eri kiinnitysjärjestystä jne... eli se laippa toimi ed. jakoaskin kanssa hyvin. pitääkö se puristaa kasaan ennen kiristystä(jotkut vissiin on uutena puristettu metallipannalla joka avataan kiristyksen jälk.) vai mitä v....a?

Sj 410 1.6 aut.

Edited by - Ykä on 02/09/2004 18:06:00

Edited by - Ykä on 02/09/2004 18:06:25

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
Miksi cruiseri tärisee pineillä kirroksilla? Tekniikka & Jutustelu 11 07.07.2007 22:42
Mersu tärisee.. Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 6 07.01.2005 13:19
Hojo tärisee 1100rpm Homer Tekniikka & Jutustelu 1 02.11.2004 20:53
Ratti tärisee, että hirvittää Yleiset 5 19.05.2004 15:37


Sivu luotu: 08:15 (GMT +2).