![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itse en ole sähkäri, mutta itselle kun asennettiin erillinen induktioliesi ja uuni, niin liedelle tuli vain yhdestä vaiheesta ja uunille kahdesta. Mutta en näy syytä miksei voi kytkeä kolmevaiheisena jos käyttää vain pelkkää liesitasoa.
Omalla liesitasolla ei voi ottaa kaikilta levyiltä täyttä tehoa kun on asennettuna 1-vaiheisena, liesi itse pudottaa tehoja jos yrittää kaikkilta täyttä tehoa. Voisi kuvitella että jos olisi kolmivaiheisena, niin antaisi kaikilta neljältä täydet tehot. Mutta älä nyt näillä neuvoilla mitään mene tekemään, varmista sähkäriltä vielä... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
| Neuvoja naisille miehiltä... | PikkuMyy | Chit-Chat | 13 | 24.01.2007 14:44 |
| Neuvoja tarvitaan... | Petexxx | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 02.01.2004 14:31 |
| Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 | |