![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Olikos niin, että noissa Valmetin nelosissa ja kutosissa on keskenään toisiinsa sopivat kytkinkopat, eli vaihto olisi helppo sen puolesta? Eli A-P:n kone menisi esim. A-45 Sisuun tai 702 Valmettiin tyyliin "bolt on"?
A-45 varmaan hyötyisi nelosen tuomasta kevennyksestä, mutta 702:ta tuskin haittaisi kutoskoneen eteen tuoma lisäpaino, kun tahtoo olla vähän kevytkeulainen.
__________________
Jukka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Haulikko Valmet 412 S, 12/76 | O/M/V Muut | 0 | 18.03.2008 16:38 | |
Ostettu o:valmet 412s | Jerppa | O/M/V Muut | 2 | 27.02.2008 11:43 |
M:valmet 405 4x4 | oltzi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.01.2008 12:54 |
Valmet 212 lukko? | Peuhu | Chit-Chat | 13 | 20.08.2007 14:14 |
O: Valmet 702:n korjaamokäsikirja | tttreg | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 14:54 |