Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.01.2009, 11:51
Kelkkakurko Kelkkakurko ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: rovaniemi
Perusasetus

Terveiset lapista...Olen todellakin tilannut sen calminin 3" jousituksen korotus-sarjan casanovan pojilta, ja siellä päässä asiaani on hoitanut "Eric Casanova" niminen heppu... Tilasin osat jo 2008 maaliskuussa, ja heti tuotteen maksettuani, sieltä tuli viesti, että toimitusajat ovat pitkät, voidaan lähettää rahat takaisin, jos en jaksa odottaa....VIRHE tapahtui tässä! Sanoin että odotellaan, ja pitäydytään tilauksessa, olen lähettänyt sinne kuluneen vuoden aikana lukuisia s-posteja, ja muutamiin on vastattukin "osat tulevat ASAP:na, heti kun saadaan kaikki osat tehtaalta...", mutta nyt on ollut 5 kuukautta aika hiljaista? Ei vastauksia, vaikka olen lähettänyt postia koko konsernille kaikkii osoitteisiin mitä netistä löytyy!!! Että sellainen tapaus tämä casanovaspeedshack tälläkertaa!!! Onko kokemuksia kenelläkään, miten toimia, vai jatkanko masennuksen kourissa pyörimistä... Rahallisesti tappio ei ole kova, mutta pännii tosissaan!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan -88 Nissan KingCap:iin Rotta-Racing O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 30.06.2008 23:33
nissan kingcap 4wd -92 b kalnissan Tekniikka & Jutustelu 17 01.12.2007 20:43
O: Nissan datsun kingcap -83 O/M/V Ajoneuvot 4 15.03.2007 23:57
Nissan Kingcap -83 vaihdelaatikko Tekniikka & Jutustelu 1 14.03.2007 21:04
o: nissan kingcap -86 osia arska4x4 O/M/V Muut 4 02.09.2005 14:14

Sivu luotu: 01:20 (GMT +2).